Cena



Status

Nazwa

Lepkość

Pojemność [l]

Linia produktowa

Przeznaczenie


A~5010181
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Olej do prowadnic łańcucha REVLINE AGRIGARDEN 5l
REVLINE MOTO
Olej do prowadnic łańcucha REVLINE AGRIGARDEN 5l
(0)
Olej specjalny SCOTTOILER 0,25l
SCOTTOILER
Olej specjalny SCOTTOILER 0,25l
(0)
Olej do prowadnic łańcucha ORLEN PILAROL 5l
ORLEN
Olej do prowadnic łańcucha ORLEN PILAROL 5l
(0)
Olej do prowadnic łańcucha ORLEN PILAROL 1l
ORLEN
Olej do prowadnic łańcucha ORLEN PILAROL 1l
(0)
Olej specjalny SCOTTOILER 0,5l
SCOTTOILER
Olej specjalny SCOTTOILER 0,5l
(0)
Olej specjalny SCOTTOILER 0,5l do wysokich temperatur
SCOTTOILER
Olej specjalny SCOTTOILER 0,5l do wysokich temperatur
(0)
Olej specjalny SCOTTOILER 0,25l do wysokich temperatur
SCOTTOILER
Olej specjalny SCOTTOILER 0,25l do wysokich temperatur
(0)
Olej do prowadnic łańcucha JASOL AGRIGARDEN 1l
REVLINE MOTO
Olej do prowadnic łańcucha JASOL AGRIGARDEN 1l
(0)
Olej specjalny SCOTTOILER 0,25l biodegradowalny
SCOTTOILER
Olej specjalny SCOTTOILER 0,25l biodegradowalny
(0)
Olej do prowadnic łańcucha 68 ORLEN PILAROL 1l biodegradowalny
ORLEN
Olej do prowadnic łańcucha 68 ORLEN PILAROL 1l biodegradowalny
(0)
Olej do amortyzatorów 5W CASTROL Fork Oil Synthetic 0,5l Syntetyczny
CASTROL
Olej do amortyzatorów 5W CASTROL Fork Oil Synthetic 0,5l Syntetyczny
(0)
Olej specjalny SCOTTOILER 0,125l do wysokich temperatur
SCOTTOILER
Olej specjalny SCOTTOILER 0,125l do wysokich temperatur
(0)

Wiedza na ich temat przydaje się raz na dwa lata, kiedy wymieniamy olej do zawieszenia. Pełnią jednak aż 3 bardzo ważne funkcje: smarują, chłodzą i czyszczą. To, co należy jednak uznać za najbardziej istotne, to zapobiegają one gwałtownemu uginaniu się zawieszenia oraz powrotowi do swojej pozycji.

Oleje do zawieszeń się jednak zużywają i należy je regularnie wymieniać, najczęściej raz na dwa lata, co jednak zależy od intensywności eksploatacji pojazdu oraz warunków, w jakich jeździmy. Przyczynami ich zużycia są wysoka temperatura, niewłaściwy dobór oleju oraz zanieczyszczenia przedostające się przez uszczelnienia. Wewnątrz elementów roboczych zawieszenia na skutek eksploatacji gromadzą się opiłki metalu, co przyczynia się do niekorzystnego oddziaływania na ich precyzyjną pracę. Oleje do zawieszeń należy dobierać zgodnie z zaleceniami producenta i wybierać te, które cechują się dobrym składem i właściwościami. Szczególnie polecamy olej do zawieszenia Motul, Liqui Molly i Silkolene.