Cena



Status

Nie wybrano żadnego pojazdu

A~6600000

Przełącznik / Włącznik VIC-18557 (światła stop) pasuje do APRILIA; DAELIM; HONDA; HYOSUNG; KYMCO; SACHS; SANGYANG/SYM; SYM
VICMA
Przełącznik / Włącznik VIC-18557 (światła stop) pasuje do APRILIA; DAELIM; HONDA; HYOSUNG; KYMCO; SACHS; SANGYANG/SYM; SYM
(0)
Zestaw naprawczy zacisku hamulca 18-3005 przód pasuje do HONDA; KAWASAKI; SUZUKI; YAMAHA
ALL BALLS
Zestaw naprawczy zacisku hamulca 18-3005 przód pasuje do HONDA; KAWASAKI; SUZUKI; YAMAHA
(0)
Klocki hamulcowe 07KA1807 BREMBO carbon / ceramic, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
BREMBO
Klocki hamulcowe 07KA1807 BREMBO carbon / ceramic, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe 07HO36SP BREMBO sinter, przeznaczenie droga pasuje do HONDA; KAWASAKI; SUZUKI; YAMAHA
BREMBO
Klocki hamulcowe 07HO36SP BREMBO sinter, przeznaczenie droga pasuje do HONDA; KAWASAKI; SUZUKI; YAMAHA
(0)
Klocki hamulcowe MCB100 TRW organic, przeznaczenie droga
TRW
Klocki hamulcowe MCB100 TRW organic, przeznaczenie droga
(0)
Klocki hamulcowe FDB2142EF FERODO eco friction, przeznaczenie droga-mały motocykl/skuter pasuje do APRILIA; GILERA; PIAGGIO/VESPA
FERODO
Klocki hamulcowe FDB2142EF FERODO eco friction, przeznaczenie droga-mały motocykl/skuter pasuje do APRILIA; GILERA; PIAGGIO/VESPA
(0)
Klocki hamulcowe MCB682SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
TRW
Klocki hamulcowe MCB682SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe MCB776SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do HARLEY DAVIDSON; HONDA; SUZUKI
TRW
Klocki hamulcowe MCB776SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do HARLEY DAVIDSON; HONDA; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe MCB739RSI TRW sinter, przeznaczenie wyścigi offroad pasuje do APRILIA; BETA; GAS GAS; KAWASAKI; SHERCO; SUZUKI; TM; YAMAHA
Klocki hamulcowe MCB602 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
TRW
Klocki hamulcowe MCB602 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe 07SU19SA BREMBO sinter, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
BREMBO
Klocki hamulcowe 07SU19SA BREMBO sinter, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe MCB640 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do YAMAHA
TRW
Klocki hamulcowe MCB640 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do YAMAHA
(0)
Klocki hamulcowe 07BB38SA BREMBO sinter, przeznaczenie droga pasuje do APRILIA; BENELLI; BMW; DUCATI; MV AGUSTA; TRIUMPH
BREMBO
Klocki hamulcowe 07BB38SA BREMBO sinter, przeznaczenie droga pasuje do APRILIA; BENELLI; BMW; DUCATI; MV AGUSTA; TRIUMPH
(0)
Klocki hamulcowe FDB337P FERODO platinum, przeznaczenie droga pasuje do NORTON; YAMAHA
FERODO
Klocki hamulcowe FDB337P FERODO platinum, przeznaczenie droga pasuje do NORTON; YAMAHA
(0)
Klocki hamulcowe MCB736SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do BMW
TRW
Klocki hamulcowe MCB736SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do BMW
(0)
Klocki hamulcowe FDB2048P FERODO platinum, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
FERODO
Klocki hamulcowe FDB2048P FERODO platinum, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe 07KA1306 BREMBO carbon / ceramic, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
BREMBO
Klocki hamulcowe 07KA1306 BREMBO carbon / ceramic, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe MCB760 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do ADLY; ARCTIC CAT; CPI; KAWASAKI; KYMCO; YAMAHA
TRW
Klocki hamulcowe MCB760 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do ADLY; ARCTIC CAT; CPI; KAWASAKI; KYMCO; YAMAHA
(0)
Zacisk hamulcowy IP000270 pasuje do CHIŃSKI SKUTER/MOPED/MOTOROWER/ATV
INPARTS
Zacisk hamulcowy IP000270 pasuje do CHIŃSKI SKUTER/MOPED/MOTOROWER/ATV
(0)
Klocki hamulcowe MCB707SH TRW sinter, przeznaczenie droga/wyścigi pasuje do BMW; MOTO GUZZI
TRW
Klocki hamulcowe MCB707SH TRW sinter, przeznaczenie droga/wyścigi pasuje do BMW; MOTO GUZZI
(0)
Klocki hamulcowe FDB338P FERODO platinum, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
FERODO
Klocki hamulcowe FDB338P FERODO platinum, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
1 z 91 następna

Motocykle szybko przyspieszają i nierzadko pozwalają na rozwijanie wysokich prędkości, dlatego układ hamulcowy do motocykli musi być w pełni sprawny i rozważnie dobrany do specyfiki posiadanego jednośladu oraz warunków użytkowania. Zakup odpowiednich tarcz i klocków hamulcowych nie musi od razu oznaczać wyboru rozwiązań używanych na torach wyścigowych, bo podczas "cywilnej" jazdy nie będą skutecznie pracowały. Trzeba też pamiętać o odpowiedniej obsłudze, a więc np. przedmuchaniu zacisków sprężonym powietrzem, co pozwoli oczyścić całość z kurzu i piachu.

Układ hamulcowy w motocyklu – klocki hamulcowe

To najszybciej zużywający się element całej układanki ze względu na to, że za ich działanie odpowiedzialna jest okładzina wykonana z włókna węglowego, materiałów organicznych lub metalicznych. Można też spotkać klocki ceramiczne. Okładziny organiczne są tańsze, mają mniejszy wpływ na zużywanie tarcz hamulcowych, ale jednocześnie nie zapewniają dobrej stabilności i mocno pylą. Okładzina jest tu osadzona przy pomocy żywicy. Inaczej sytuacja wygląda przy klockach spiekanych, które powstają z mieszanki różnych metali i są nimi połączone. Sportowe klocki hamulcowe spowodują szybsze zużycie tarcz hamulcowych i dodatkowo spełniają swoją funkcję przy wysokich temperaturach. Są również wymagające w obsłudze. Kupując klocki, do nazwijmy to normalnej jazdy, najlepiej wybrać takie, które zapewnią krótką drogę hamowania i wysoką wydajność.

Układ hamulcowy do motocykli – tarcze hamulcowe

Tarcze zazwyczaj wykonuje się ze stali nierdzewnej, a diabeł tkwi w jakości stopu. Dobre tarcze są odporne na ścieranie, dobrze odprowadzają ciepło i nie odkształcają się. Na rynku są dwa rodzaje tarcz - stałe i pływające. Te pierwsze mocuje się do piasty, a drugie mają dwa dyski, z czego do piasty mocuje się tylko jeden. Tarcze pływające uchodzą za trwalsze i lepiej odprowadzające ciepło. Skoro już przy tym jesteśmy, to ważny jest to, czy tarcze są lite, czy wentylowane. Te drugie są lżejsze i lepiej odprowadzają ciepło, a więc wolniej się zużywają.